Merhabalar,

Babam 14.00 gibi halk bankasına giderek 500TL ücreti yatırmış 10 15 dakika önce de sms gelmiş babamın adına hesap açılmış acaba bu durum sıkıntı olur mu? Parayı yatırdıktan sonra açılmış hesap babam biraz aceleci davranmış. Yine de ödeme görünür mü? Henüz ücret yatıralı 2 saat oldu e devlete henüz yansımamış.