e-devlet üzerinden başvuru yapıp
halkbank a ödeme yaptık.
bir gün sonra halkbank "toki başvurunuz reddidildi. detaylı bilgi edevlette" şeklinde mesaj attı.
e-devlette başvuru ile alakalı bir reddedilme detayı yok.
anlamadığım konu
başvuruların onayını veya reddini halkbank mı veriyor?
reddedildi ise gerekçe nedir?
tüm şartlar karşılanıyor iken ne gerekçe ile red olabilir?