Merhaba,
Arkadaşlar hat taktım 3 aydır kullanıyorum yurt dışından gelirken almıştım. Şuan hala 1 sene dolmadı o yüzden vergisini ödeyebiliyorum normal şartlarda fakat bide 8 ay Digital operatöre geçip kullanma hakkı oluyormuş sanırım bilen var mı bu konuyu?
Imei konusunu hakkinda
6
●146
- 13-09-2022, 18:28:04
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 13-09-2022, 18:40:56Her yıl başında 4 ay devlet tarafından yeniden hak veriliyor diye biliyorum hocam. Onun dışında ek bilgiye malesef sahip değilim.EmirhanKaruc bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 13-09-2022, 18:47:22teşekkür ederim üstadım 🙏Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2022, 18:56:01desteğiniz için çok teşekkür ederim şuan kayıt hakkım bulunuyor sık sık yurt dışına çıktığım İçin sadece işleyiş nasıl onu öğrenmek istedim. Bilginiz var mıydı?Pietro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2022, 18:56:49Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.evet hocam e sim ve fiziksel sim için toplamda 8 ay kullanım hakkı mevcutEmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2022, 18:58:48Desteğiniz için çok teşekkür ederim.Pietro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gün 30 günüm kaldı Vadefone kullanıyorum Turkcelle geçeceğim ekim 1de vadefone de 4 ayımı doldurmuş oluyorum Turkcellden e-sim almam gerekiyor değil mi? 4 ay daha kullanmak İçin doğrumu anladım hocam