• 13-09-2022, 18:28:04
    #1
    Merhaba,
    Arkadaşlar hat taktım 3 aydır kullanıyorum yurt dışından gelirken almıştım. Şuan hala 1 sene dolmadı o yüzden vergisini ödeyebiliyorum normal şartlarda fakat bide 8 ay Digital operatöre geçip kullanma hakkı oluyormuş sanırım bilen var mı bu konuyu?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      desteğiniz için çok teşekkür ederim şuan kayıt hakkım bulunuyor sık sık yurt dışına çıktığım İçin sadece işleyiş nasıl onu öğrenmek istedim. Bilginiz var mıydı?
      evet hocam e sim ve fiziksel sim için toplamda 8 ay kullanım hakkı mevcut
  • 13-09-2022, 18:40:56
    #2
    Her yıl başında 4 ay devlet tarafından yeniden hak veriliyor diye biliyorum hocam. Onun dışında ek bilgiye malesef sahip değilim.
    • EmirhanKaruc
    EmirhanKaruc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-09-2022, 18:47:22
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yıl başında 4 ay devlet tarafından yeniden hak veriliyor diye biliyorum hocam. Onun dışında ek bilgiye malesef sahip değilim.
    teşekkür ederim üstadım 🙏
  • 13-09-2022, 18:48:57
    #4
    Hocam cüzi fiyata kullanım hakkınızı uzatabiliriz boşuna operatörden hat değiştirmenize gerek yok
  • 13-09-2022, 18:56:01
    #5
    Pietro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cüzi fiyata kullanım hakkınızı uzatabiliriz boşuna operatörden hat değiştirmenize gerek yok
    desteğiniz için çok teşekkür ederim şuan kayıt hakkım bulunuyor sık sık yurt dışına çıktığım İçin sadece işleyiş nasıl onu öğrenmek istedim. Bilginiz var mıydı?
  • 13-09-2022, 18:56:49
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    desteğiniz için çok teşekkür ederim şuan kayıt hakkım bulunuyor sık sık yurt dışına çıktığım İçin sadece işleyiş nasıl onu öğrenmek istedim. Bilginiz var mıydı?
    evet hocam e sim ve fiziksel sim için toplamda 8 ay kullanım hakkı mevcut
  • 13-09-2022, 18:58:48
    #7
    Pietro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam e sim ve fiziksel sim için toplamda 8 ay kullanım hakkı mevcut
    Desteğiniz için çok teşekkür ederim.
    gün 30 günüm kaldı Vadefone kullanıyorum Turkcell’e geçeceğim ekim 1’de vadefone de 4 ayımı doldurmuş oluyorum Turkcell’den e-sim almam gerekiyor değil mi? 4 ay daha kullanmak İçin doğrumu anladım hocam