Pietro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam e sim ve fiziksel sim için toplamda 8 ay kullanım hakkı mevcut
Desteğiniz için çok teşekkür ederim.
gün 30 günüm kaldı Vadefone kullanıyorum Turkcell’e geçeceğim ekim 1’de vadefone de 4 ayımı doldurmuş oluyorum Turkcell’den e-sim almam gerekiyor değil mi? 4 ay daha kullanmak İçin doğrumu anladım hocam