Merhaba,
Arkadaşlar hat taktım 3 aydır kullanıyorum yurt dışından gelirken almıştım. Şuan hala 1 sene dolmadı o yüzden vergisini ödeyebiliyorum normal şartlarda fakat bide 8 ay Digital operatöre geçip kullanma hakkı oluyormuş sanırım bilen var mı bu konuyu?