Konu
Imei konusunu hakkinda
13-09-2022, 18:40:56
#2
Misafir
Her yıl başında 4 ay devlet tarafından yeniden hak veriliyor diye biliyorum hocam. Onun dışında ek bilgiye malesef sahip değilim.