• 09-09-2022, 15:08:49
    #1
    Herkese merhaba
    18 yaşıma girer girmez işbank dan kredi kartı çıkardım maximum gold karta sahibim şu an 2. ayımdayım ekstrelerim kesilir kesilmez 24 saat içinde ödememi yapıyorum öyle de devam eder limitimi x2 kadar arttırmak istiyorum sizce başvuru yapsam olur mu? Şimdiden teşekkür ederim
  • 09-09-2022, 15:10:13
    #2
    Otomatik limit artırma diye bir şey var bu kredi kartlarında müşteri temsilcisiyle konuşun ve bu özelliği aktif ettirin. Daha faydalı olur diğer türlü artırmayı isteyip red yediğinizde puanınız düşüyor saçma bir olay
  • 09-09-2022, 15:11:49
    #3
    Benim tavsiyem 4-5 dönem tamamını ödeyin ondan sonra başvuru yapın hocam. Asgari ödeme yapmayın nakit çekim kullanmamayı çalışın ve tamamını ödediğinizde bankanın bana söylediği 4-5 dönem sonra başvuru yapmanız daha sağlıklı olacaktır.
  • 09-09-2022, 15:15:19
    #4
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik limit artırma diye bir şey var bu kredi kartlarında müşteri temsilcisiyle konuşun ve bu özelliği aktif ettirin. Daha faydalı olur diğer türlü artırmayı isteyip red yediğinizde puanınız düşüyor saçma bir olay
    Başvururken onu gördüm hatta sonradan da aktif etmeye çalıştım ama olmadı bende çok uğraşmadım sizin dediğiniz gibi müşteri temsilcisi yapıyor hemen onu deniyorum teşekkürler

    Scorpion07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim tavsiyem 4-5 dönem tamamını ödeyin ondan sonra başvuru yapın hocam. Asgari ödeme yapmayın nakit çekim kullanmamayı çalışın ve tamamını ödediğinizde bankanın bana söylediği 4-5 dönem sonra başvuru yapmanız daha sağlıklı olacaktır.
    Yok hocam genelde harcadığımın tamamını ödüyorum fakat nakit avans çekiyorum arada sizce nakit avans çekmeyeyim mi yoksa belirli bir limit çekebilir miyim? Ve şu an otomatik limiti aktifleştiricem 3 ay sonra başvuru yapıcam fakat bu sene üniversiteye başlıyorum o yüzden bir sorun olur mu sizce?
  • 09-09-2022, 15:15:37
    #5
    Platin üye
    Belgelenebilir geliriniz yoksa 18 yaşında vermesi bile gayet iyi hocam. Başvur dene şansını.
    Ancak sürekli başvuru yaparsan puanın çok düşer.
  • 09-09-2022, 15:18:35
    #6
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belgelenebilir geliriniz yoksa 18 yaşında vermesi bile gayet iyi hocam. Başvur dene şansını.
    Ancak sürekli başvuru yaparsan puanın çok düşer.
    Evet hocam gerçekten güzel bir 18 hediyesi oldu bana,kredi kartlarını düzenli bir şekilde kullanıldığında gerçekten harika bir olay indirimler vs fakat minimum 2 ay bekleyeyim diyorum kredi puanı da ilk karttan sonra 3 ay sonra çıkıyormuş
  • 09-09-2022, 17:07:16
    #7
    Acele etmeyin, otomatik limit artışı verin yeterli olacaktır. Kullandıkça limitiniz artacak, kartı kullanmazsanız limit artmaz.

    nakit avans konusunu bilmiyorum, ama ben de isbank kullanıyorum, nakit avans çekiyorum sorun olmuyor, oto limit artıyor hep 5-6 ayda bir.
  • 09-09-2022, 17:41:41
    #8
    LaXoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acele etmeyin, otomatik limit artışı verin yeterli olacaktır. Kullandıkça limitiniz artacak, kartı kullanmazsanız limit artmaz.

    nakit avans konusunu bilmiyorum, ama ben de isbank kullanıyorum, nakit avans çekiyorum sorun olmuyor, oto limit artıyor hep 5-6 ayda bir.
    Kartı sıklıkla kullanıyorum oldukça memnunum peki hocam otomatik limit arttırmada ne kadar arttırıyor x2 olması mümkün mü yoksa?
  • 09-09-2022, 17:54:15
    #9
    ZntBerat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartı sıklıkla kullanıyorum oldukça memnunum peki hocam otomatik limit arttırmada ne kadar arttırıyor x2 olması mümkün mü yoksa?
    Elbette mümkün, benim 12k dan 20k ya artmıştı. Sonra tekrar tekrar derken 100k ya kadar kendisi geldi. Hesabınıza para giriş-çıkış yapmayı da unutmayın, daha çabuk artar.