Acele etmeyin, otomatik limit artışı verin yeterli olacaktır. Kullandıkça limitiniz artacak, kartı kullanmazsanız limit artmaz.
nakit avans konusunu bilmiyorum, ama ben de isbank kullanıyorum, nakit avans çekiyorum sorun olmuyor, oto limit artıyor hep 5-6 ayda bir.
Kartı sıklıkla kullanıyorum oldukça memnunum peki hocam otomatik limit arttırmada ne kadar arttırıyor x2 olması mümkün mü yoksa?