Herkese merhaba
18 yaşıma girer girmez işbank dan kredi kartı çıkardım maximum gold karta sahibim şu an 2. ayımdayım ekstrelerim kesilir kesilmez 24 saat içinde ödememi yapıyorum öyle de devam eder limitimi x2 kadar arttırmak istiyorum sizce başvuru yapsam olur mu? Şimdiden teşekkür ederim