Benim tavsiyem 4-5 dönem tamamını ödeyin ondan sonra başvuru yapın hocam. Asgari ödeme yapmayın nakit çekim kullanmamayı çalışın ve tamamını ödediğinizde bankanın bana söylediği 4-5 dönem sonra başvuru yapmanız daha sağlıklı olacaktır.