Acele etmeyin, otomatik limit artışı verin yeterli olacaktır. Kullandıkça limitiniz artacak, kartı kullanmazsanız limit artmaz.

nakit avans konusunu bilmiyorum, ama ben de isbank kullanıyorum, nakit avans çekiyorum sorun olmuyor, oto limit artıyor hep 5-6 ayda bir.