• 04-09-2022, 20:25:24
    #1
    Yurt dışı kayıtlı IPHONE almak istiyorum. Bana ne gibi sıkıntıları olur? Bir sıkıntı çıkarır mı? Kapanma vs durumu olur mu ? Alan arkadaşlar tavsiye vs. verebilir mi?
  • 04-09-2022, 20:29:42
    #2
    Şuan kullandığım cihaz yurt dışı tek sorun 1-2 ayda bir yasal uyarı diye sms geliyor o kadar 40-50₺ ye @MFK; hocama imei attırıyoruz kafamız rahat.
  • 04-09-2022, 20:34:13
    #3
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    @MFK;
    Kardeşimden aldım kral adam daha iyisini görmedim 13 pro max kullanıyorum memnunum imei de kendi atıyor
  • 04-09-2022, 20:43:30
    #4
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan kullandığım cihaz yurt dışı tek sorun 1-2 ayda bir yasal uyarı diye sms geliyor o kadar 40-50₺ ye @MFK; hocama imei attırıyoruz kafamız rahat.
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MFK;
    Kardeşimden aldım kral adam daha iyisini görmedim 13 pro max kullanıyorum memnunum imei de kendi atıyor
    Etiketileriniz için çok teşekkür ederim abilerim
    Ulaşın yardımcı olalım.
  • 04-09-2022, 20:44:39
    #5
    @Farde; Hocam, KAYITLI iphoneden bahsetmiş burada kayıttan kasıt pasaport kaydı ise, pasaport kayıtlı telefonlar için riskler birisi satın aldığında pasaport sahibi isterse telefonu kapattırabilir yada servislik imei değişimlik birşey olursa satıcıya ulaşıp servis veya yeni imei için işlem yaptırmak gerekebilir vs o yüzden alıcı olduğunuzda satıcı olan kişi birebir ulaşma imkanınız olan biri değilse almamakta fayda var. Aynı zamanda pasaport kaydı yaptıran kişi telefonu 3 yıl boyunca kullanmış olması gerekir ki; telefonun kullanıcısını değiştirebilsin…
  • 04-09-2022, 21:11:56
    #6
    H.burada Bozum İşlemleri
    Tek sorun olabilecek şey ilerde devlet imei yasasını kaldırırsa tüm yurt dışı telefonlar patlayacaktır. Onun dışında imei uzatarak istenildiği kadar kullanılır başka bir sorun olmaz
  • 04-09-2022, 21:39:14
    #7
    Sunucu Optimizasyonu⚡
    @MFK;üstad işin ehlidir
  • 04-09-2022, 22:47:29
    #8
    Şu fiyatlarda gayet mantıklı bir hareket olur. 13 kullanmaktayım arasında çok bir fark olmazsa çıktığında yurtdışı 14 ile değiştirmeyi düşünüyorum. Üst modellerde yurtdışı daha avantajlı hale geliyor.