Şu fiyatlarda gayet mantıklı bir hareket olur. 13 kullanmaktayım arasında çok bir fark olmazsa çıktığında yurtdışı 14 ile değiştirmeyi düşünüyorum. Üst modellerde yurtdışı daha avantajlı hale geliyor.