Yurt dışı kayıtlı IPHONE almak istiyorum. Bana ne gibi sıkıntıları olur? Bir sıkıntı çıkarır mı? Kapanma vs durumu olur mu ? Alan arkadaşlar tavsiye vs. verebilir mi?