escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan kullandığım cihaz yurt dışı tek sorun 1-2 ayda bir yasal uyarı diye sms geliyor o kadar 40-50₺ ye @MFK; hocama imei attırıyoruz kafamız rahat.
Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@MFK;
Kardeşimden aldım kral adam daha iyisini görmedim 13 pro max kullanıyorum memnunum imei de kendi atıyor
Etiketileriniz için çok teşekkür ederim abilerim
Ulaşın yardımcı olalım.