• 30-08-2022, 14:28:50
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok umutlanmayın. Zira Apple ile geçmişte yaşadığım saçma bir sorun yüzünden "mahkemeye verin" diyecek kadar saçma bir şekilde karşıma çıkabildi.
    Ama illa da yapmak istiyorum diyorsanız Reddit işe yarayabilir.
  • 30-08-2022, 14:30:00
    #11
    Powermat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metin dosyasına yazdıktan sonra tweete fotoğraf olarak ekleyebilirsiniz. Uzun şikayetler genellikle o şekilde gönderiliyor.

    Denemekten zarar gelmez, umarım sorununuz çözülür.
    bunu deneyeceğim hocam teşekkür ederim
  • 30-08-2022, 14:30:31
    #12
    .best ONE 🏆
    merhaba apple asla mağdur etmez müşteri hizmetlerini her gün arayın bana 3. müşteri temsilcisi özel atandı ve kişisel numarasını dahil verip yardımcı oldular sorunumu çözdüler.
  • 30-08-2022, 14:32:56
    #13
    Apple Destek hakkında şikayet mi ? Hayatımda gördüğüm en iyi destek sistemi burada sizi nasıl mağdur edebilirler anlamadım şuan ?

    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetim apple destek hakkında. O yüzden onları onlara şikayet etmek istemiyorum.
  • 30-08-2022, 14:35:30
    #14
    KuvarsDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok umutlanmayın. Zira Apple ile geçmişte yaşadığım saçma bir sorun yüzünden "mahkemeye verin" diyecek kadar saçma bir şekilde karşıma çıkabildi.
    Ama illa da yapmak istiyorum diyorsanız Reddit işe yarayabilir.
    Yapacağım, gerekirse Apple Türkiye'yi normal asıl Apple'a şikayet edeceğim. Apple desteği iyi ayakları falan hep hikaye.

    umutcankilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple Destek hakkında şikayet mi ? Hayatımda gördüğüm en iyi destek sistemi burada sizi nasıl mağdur edebilirler anlamadım şuan ?
    Çok uzun hikaye buraya yazmayı düşünmüyorum maalesef sadece okunsun diye yazmayacağım sorunum çözülmesini de geçtim sadece şikayet etmek istiyorum şuan.
  • 30-08-2022, 14:35:49
    #15
    Eğer Apple'ı ilgilendiren bir sorunsa ve çözemiyorsa muhtemelen haksız olduğunuz içindir hocam.
  • 30-08-2022, 14:37:17
    #16
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer Apple'ı ilgilendiren bir sorunsa ve çözemiyorsa muhtemelen haksız olduğunuz içindir hocam.
    Cihazınızda kronik bir sorun var ve destek size "o sorun zaten çözülmez","destekte konuştuğunuz öteki arkadaşlar size çözülür mü dedi kim onlar", "sizin cihazınız aynı model olan cihazlarla aynı şekilde çalışmak zorunda değil", "siz boşa konuşmayın" gibi şeyler yazıyorsa haksız olma ihtimaliniz nedir?
  • 30-08-2022, 14:38:20
    #17
    Hatta vazgeçtim buraya da yazacağım önce twitter'da yazdıktan sonra.
  • 30-08-2022, 14:39:28
    #18
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazınızda kronik bir sorun var ve destek size "o sorun zaten çözülmez","destekte konuştuğunuz öteki arkadaşlar size çözülür mü dedi kim onlar", "sizin cihazınız aynı model olan cihazlarla aynı şekilde çalışmak zorunda değil", "siz boşa konuşmayın" gibi şeyler yazıyorsa haksız olma ihtimaliniz nedir?
    Bu Apple'ın sorun çözmemesi anlamına gelmiyor. Bu tamamen danışmanla yaşadığınız bir soruna benziyor. Apple Türkiye, Amerika, Fransa diye bir yer yok. Nereye şikayet edersen et şikayet muhtabın müdürüne düşer. Eğer arayıp çağrı merkezinden şikayet oluşturduysan onun incelenmemesi ihtimali yok hocam, ekstra çabaya gerek yok.