Cihazınızda kronik bir sorun var ve destek size "o sorun zaten çözülmez","destekte konuştuğunuz öteki arkadaşlar size çözülür mü dedi kim onlar", "sizin cihazınız aynı model olan cihazlarla aynı şekilde çalışmak zorunda değil", "siz boşa konuşmayın" gibi şeyler yazıyorsa haksız olma ihtimaliniz nedir?
Bu Apple'ın sorun çözmemesi anlamına gelmiyor. Bu tamamen danışmanla yaşadığınız bir soruna benziyor. Apple Türkiye, Amerika, Fransa diye bir yer yok. Nereye şikayet edersen et şikayet muhtabın müdürüne düşer. Eğer arayıp çağrı merkezinden şikayet oluşturduysan onun incelenmemesi ihtimali yok hocam, ekstra çabaya gerek yok.