Çok umutlanmayın. Zira Apple ile geçmişte yaşadığım saçma bir sorun yüzünden "mahkemeye verin" diyecek kadar saçma bir şekilde karşıma çıkabildi.
Ama illa da yapmak istiyorum diyorsanız Reddit işe yarayabilir.
Yapacağım, gerekirse Apple Türkiye'yi normal asıl Apple'a şikayet edeceğim. Apple desteği iyi ayakları falan hep hikaye.
Apple Destek hakkında şikayet mi ? Hayatımda gördüğüm en iyi destek sistemi burada sizi nasıl mağdur edebilirler anlamadım şuan ?
Çok uzun hikaye buraya yazmayı düşünmüyorum maalesef sadece okunsun diye yazmayacağım sorunum çözülmesini de geçtim sadece şikayet etmek istiyorum şuan.