Çok umutlanmayın. Zira Apple ile geçmişte yaşadığım saçma bir sorun yüzünden "mahkemeye verin" diyecek kadar saçma bir şekilde karşıma çıkabildi.
Ama illa da yapmak istiyorum diyorsanız Reddit işe yarayabilir.
Apple'a şikayetimi nasıl duyurabilirim?
30
●1.598
- 30-08-2022, 14:28:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 30-08-2022, 14:30:00bunu deneyeceğim hocam teşekkür ederimPowermat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 14:32:56Apple Destek hakkında şikayet mi ? Hayatımda gördüğüm en iyi destek sistemi burada sizi nasıl mağdur edebilirler anlamadım şuan ?
caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-08-2022, 14:35:30Yapacağım, gerekirse Apple Türkiye'yi normal asıl Apple'a şikayet edeceğim. Apple desteği iyi ayakları falan hep hikaye.KuvarsDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok uzun hikaye buraya yazmayı düşünmüyorum maalesef sadece okunsun diye yazmayacağım sorunum çözülmesini de geçtim sadece şikayet etmek istiyorum şuan.umutcankilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-08-2022, 14:37:17Cihazınızda kronik bir sorun var ve destek size "o sorun zaten çözülmez","destekte konuştuğunuz öteki arkadaşlar size çözülür mü dedi kim onlar", "sizin cihazınız aynı model olan cihazlarla aynı şekilde çalışmak zorunda değil", "siz boşa konuşmayın" gibi şeyler yazıyorsa haksız olma ihtimaliniz nedir?eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 14:38:20Hatta vazgeçtim buraya da yazacağım önce twitter'da yazdıktan sonra.
- 30-08-2022, 14:39:28Bu Apple'ın sorun çözmemesi anlamına gelmiyor. Bu tamamen danışmanla yaşadığınız bir soruna benziyor. Apple Türkiye, Amerika, Fransa diye bir yer yok. Nereye şikayet edersen et şikayet muhtabın müdürüne düşer. Eğer arayıp çağrı merkezinden şikayet oluşturduysan onun incelenmemesi ihtimali yok hocam, ekstra çabaya gerek yok.caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle