Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok umutlanmayın. Zira Apple ile geçmişte yaşadığım saçma bir sorun yüzünden "mahkemeye verin" diyecek kadar saçma bir şekilde karşıma çıkabildi.
Ama illa da yapmak istiyorum diyorsanız Reddit işe yarayabilir.