Çok umutlanmayın. Zira Apple ile geçmişte yaşadığım saçma bir sorun yüzünden "mahkemeye verin" diyecek kadar saçma bir şekilde karşıma çıkabildi.
Ama illa da yapmak istiyorum diyorsanız Reddit işe yarayabilir.