Eğer Apple'ı ilgilendiren bir sorunsa ve çözemiyorsa muhtemelen haksız olduğunuz içindir hocam.
Cihazınızda kronik bir sorun var ve destek size "o sorun zaten çözülmez","destekte konuştuğunuz öteki arkadaşlar size çözülür mü dedi kim onlar", "sizin cihazınız aynı model olan cihazlarla aynı şekilde çalışmak zorunda değil", "siz boşa konuşmayın" gibi şeyler yazıyorsa haksız olma ihtimaliniz nedir?