• 24-08-2022, 21:35:57
    #10
    Kiracı sürekli oyalıyorsa, hukuken bieseyler yapmalısınız. Gidip notere anlatın durumu ya da google dan bakin sanırım 3 ay odemezse direkt çıkartabilirsiniz.
    Belalı birisi ise ona göre ölç durumunu. Evden çıkınca eve zarar verir.
    Adam akıllı o adamlar konuş. Eğer durumu yoksa senin insiyafitine kalmış.
    Fakat durumu var ve ödeme yapmıyorsa senin bileceğin iş.
    Bilmediğin kişilere kiraya verme, ev boş kalsın ama kafan ağrımasın
  • 24-08-2022, 21:39:44
    #11
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracı sürekli oyalıyorsa, hukuken bieseyler yapmalısınız. Gidip notere anlatın durumu ya da google dan bakin sanırım 3 ay odemezse direkt çıkartabilirsiniz.
    Belalı birisi ise ona göre ölç durumunu. Evden çıkınca eve zarar verir.
    Adam akıllı o adamlar konuş. Eğer durumu yoksa senin insiyafitine kalmış.
    Fakat durumu var ve ödeme yapmıyorsa senin bileceğin iş.
    Bilmediğin kişilere kiraya verme, ev boş kalsın ama kafan ağrımasın
    Gerçekten böyle bir şey görmedim sözleşme bitti diyorum gel yenileyelim gelmiyor elden vermeye çalışıyor kavrayamadım olayı
  • 24-08-2022, 21:42:06
    #12
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    İhtarname çek ardından tahliye davası aç.
    Ödemediği kira ve mahkeme masrafları için de aç davanı, gelirine koy haczi.

    Benim kiracı da aynısını yaptı. Her türlü kolaylık sağlamama rağmen salladı durdu 6 ay oldu. Güç bela tatlı dille çıkardım, ardından alacaklar için avukata verdim sonrasında abi ben ettim sen etme moduna geldi. Kendim de muhatap olmadım, dosya avukatta aranızda halledin dedim halloldu.