İhtarname çek ardından tahliye davası aç.
Ödemediği kira ve mahkeme masrafları için de aç davanı, gelirine koy haczi.

Benim kiracı da aynısını yaptı. Her türlü kolaylık sağlamama rağmen salladı durdu 6 ay oldu. Güç bela tatlı dille çıkardım, ardından alacaklar için avukata verdim sonrasında abi ben ettim sen etme moduna geldi. Kendim de muhatap olmadım, dosya avukatta aranızda halledin dedim halloldu.