chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiracı sürekli oyalıyorsa, hukuken bieseyler yapmalısınız. Gidip notere anlatın durumu ya da google dan bakin sanırım 3 ay odemezse direkt çıkartabilirsiniz.
Belalı birisi ise ona göre ölç durumunu. Evden çıkınca eve zarar verir.
Adam akıllı o adamlar konuş. Eğer durumu yoksa senin insiyafitine kalmış.
Fakat durumu var ve ödeme yapmıyorsa senin bileceğin iş.
Bilmediğin kişilere kiraya verme, ev boş kalsın ama kafan ağrımasın
Gerçekten böyle bir şey görmedim sözleşme bitti diyorum gel yenileyelim gelmiyor elden vermeye çalışıyor kavrayamadım olayı