Kiracı sürekli oyalıyorsa, hukuken bieseyler yapmalısınız. Gidip notere anlatın durumu ya da google dan bakin sanırım 3 ay odemezse direkt çıkartabilirsiniz.
Belalı birisi ise ona göre ölç durumunu. Evden çıkınca eve zarar verir.
Adam akıllı o adamlar konuş. Eğer durumu yoksa senin insiyafitine kalmış.
Fakat durumu var ve ödeme yapmıyorsa senin bileceğin iş.
Bilmediğin kişilere kiraya verme, ev boş kalsın ama kafan ağrımasın