Merhaba hayırlı günler az önce elime tebligat ulaştı 23 ay hapis kararı çıktı.
Sicilim temiz olduğu için 5 yıl denetim verildi bu süre içerisinde herhangi bir suç işlemesem sorun olmayacak şayet suç işler isem 23 ay + yaptığım suç hesaplanıp içerde yatacam
Şuan demek istediğim şu, suanlik 7 içinde ihtiraz etme hakkım var bu cezayı paraya çevirebilir miyim ? Yada denetimi mi para cezasını ödeyip dosyayı silmek istiyorum bir öneriniz var mı ?
Suçum: askerî olay ( askerlikte yaşanmış bir olay yüzünden)
Mahkemem: 2. Asliye ceza mahkemesi
Yol gösterme şansınız var mı?
Amacım dosyayı doldurup temize çıkmak
Mahkeme denetim Hk.
11
●548
- 24-08-2022, 13:58:45Merhaba,HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun, hocam tam olarak HAGB kararı mı aldınız yoksa direk denetim mi?
Eğer denetim aldıysanız şuan pandemiden dolayı denetim görmüyorsunuz, imzaya gitmiyorsunuz. - 24-08-2022, 13:59:16Para cezasına çevirebilir miyim gibi bir durum yok. Suçlu olduğunuzu kabul ediyorsanız kararın kesinleşmesini bekleyip 5 yıl herhangi bir olaya karışmayacaksınız. Ha yok ben suçsuzum diyorsanız detaylı bir dilekçe hazırlayıp 7 gün içerisinde istinafa göndereceksiniz. Dosya orada tekrar incelenecek.
- 24-08-2022, 13:59:55Arkadaşın 5 yıl denetim dediği HAGB oluyor yanlış yazmışMetwiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 14:01:45Direk hapis kararı çıktı ve denetim diyinceaosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaten denetim olmuyor. 5 yıl içerisinde suça karışmazsan zaten siciline bile işlenmiyor HAGB kararı suçluysan bununla kapandığına dua etmelisin. İstinaf a giden dosyadan daha kötü bi karar bile çıkabilir arkadaşın lehine fazla kurcamamalısın.
- 24-08-2022, 14:04:55Tam bilmiyorum ilk defa başıma geldi kararda 5 yıl denetim diye geçiyor Hagb ne oluyor iyi mi kötü mü hocam daha önce mahkeme olayına hiç bulaşmadim da anlamıyorumaosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 14:06:465 yıl herhangi bir suça karışmazsanız cezanız silinir.HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 14:08:35Hocam bu 5 yıl olayını paraya çevirme şansımız var mı ? İlerde jandarma personeli olmayı düşünüyorum sorun çıkarır mı ? Red olayı vs bu dosya yüzündenaosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 14:09:09Merhabalar.HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer savcılık istinaf etmezse sizin yaptığınız istinaf başvurusundan daha yüksek bir ceza çıkmaz. Gerekçeli kararı profilimdeki whatsapp numarasına atabilirseniz inceleyip bir şeyler söyleyebilirim. Geçmiş olsun.
İyi forumlar