HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam bilmiyorum ilk defa başıma geldi kararda 5 yıl denetim diye geçiyor Hagb ne oluyor iyi mi kötü mü hocam daha önce mahkeme olayına hiç bulaşmadim da anlamıyorum
Merhabalar.
Eğer savcılık istinaf etmezse sizin yaptığınız istinaf başvurusundan daha yüksek bir ceza çıkmaz. Gerekçeli kararı profilimdeki whatsapp numarasına atabilirseniz inceleyip bir şeyler söyleyebilirim. Geçmiş olsun.
İyi forumlar