Merhaba hayırlı günler az önce elime tebligat ulaştı 23 ay hapis kararı çıktı.
Sicilim temiz olduğu için 5 yıl denetim verildi bu süre içerisinde herhangi bir suç işlemesem sorun olmayacak şayet suç işler isem 23 ay + yaptığım suç hesaplanıp içerde yatacam
Şuan demek istediğim şu, suanlik 7 içinde ihtiraz etme hakkım var bu cezayı paraya çevirebilir miyim ? Yada denetimi mi para cezasını ödeyip dosyayı silmek istiyorum bir öneriniz var mı ?
Suçum: askerî olay ( askerlikte yaşanmış bir olay yüzünden)
Mahkemem: 2. Asliye ceza mahkemesi
Yol gösterme şansınız var mı?
Amacım dosyayı doldurup temize çıkmak