HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hayırlı günler az önce elime tebligat ulaştı 23 ay hapis kararı çıktı.
Sicilim temiz olduğu için 5 yıl denetim verildi bu süre içerisinde herhangi bir suç işlemesem sorun olmayacak şayet suç işler isem 23 ay + yaptığım suç hesaplanıp içerde yatacam
Şuan demek istediğim şu, suanlik 7 içinde ihtiraz etme hakkım var bu cezayı paraya çevirebilir miyim ? Yada denetimi mi para cezasını ödeyip dosyayı silmek istiyorum bir öneriniz var mı ?
Suçum: askerî olay ( askerlikte yaşanmış bir olay yüzünden)
Mahkemem: 2. Asliye ceza mahkemesi
Yol gösterme şansınız var mı?
Amacım dosyayı doldurup temize çıkmak
Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun, hocam tam olarak HAGB kararı mı aldınız yoksa direk denetim mi?
Eğer denetim aldıysanız şuan pandemiden dolayı denetim görmüyorsunuz, imzaya gitmiyorsunuz.