• 24-08-2022, 13:55:21
    #1
    Merhaba hayırlı günler az önce elime tebligat ulaştı 23 ay hapis kararı çıktı.
    Sicilim temiz olduğu için 5 yıl denetim verildi bu süre içerisinde herhangi bir suç işlemesem sorun olmayacak şayet suç işler isem 23 ay + yaptığım suç hesaplanıp içerde yatacam
    Şuan demek istediğim şu, suanlik 7 içinde ihtiraz etme hakkım var bu cezayı paraya çevirebilir miyim ? Yada denetimi mi para cezasını ödeyip dosyayı silmek istiyorum bir öneriniz var mı ?
    Suçum: askerî olay ( askerlikte yaşanmış bir olay yüzünden)
    Mahkemem: 2. Asliye ceza mahkemesi
    Yol gösterme şansınız var mı?
    Amacım dosyayı doldurup temize çıkmak
  • 24-08-2022, 13:58:45
    #2
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hayırlı günler az önce elime tebligat ulaştı 23 ay hapis kararı çıktı.
    Sicilim temiz olduğu için 5 yıl denetim verildi bu süre içerisinde herhangi bir suç işlemesem sorun olmayacak şayet suç işler isem 23 ay + yaptığım suç hesaplanıp içerde yatacam
    Şuan demek istediğim şu, suanlik 7 içinde ihtiraz etme hakkım var bu cezayı paraya çevirebilir miyim ? Yada denetimi mi para cezasını ödeyip dosyayı silmek istiyorum bir öneriniz var mı ?
    Suçum: askerî olay ( askerlikte yaşanmış bir olay yüzünden)
    Mahkemem: 2. Asliye ceza mahkemesi
    Yol gösterme şansınız var mı?
    Amacım dosyayı doldurup temize çıkmak
    Merhaba,
    Öncelikle geçmiş olsun, hocam tam olarak HAGB kararı mı aldınız yoksa direk denetim mi?
    Eğer denetim aldıysanız şuan pandemiden dolayı denetim görmüyorsunuz, imzaya gitmiyorsunuz.
  • 24-08-2022, 13:59:16
    #3
    Para cezasına çevirebilir miyim gibi bir durum yok. Suçlu olduğunuzu kabul ediyorsanız kararın kesinleşmesini bekleyip 5 yıl herhangi bir olaya karışmayacaksınız. Ha yok ben suçsuzum diyorsanız detaylı bir dilekçe hazırlayıp 7 gün içerisinde istinafa göndereceksiniz. Dosya orada tekrar incelenecek.
  • 24-08-2022, 13:59:55
    #4
    Metwiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Öncelikle geçmiş olsun, hocam tam olarak HAGB kararı mı aldınız yoksa direk denetim mi?
    Eğer denetim aldıysanız şuan pandemiden dolayı denetim görmüyorsunuz, imzaya gitmiyorsunuz.
    Arkadaşın 5 yıl denetim dediği HAGB oluyor yanlış yazmış
  • 24-08-2022, 14:01:45
    #5
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın 5 yıl denetim dediği HAGB oluyor yanlış yazmış
    Direk hapis kararı çıktı ve denetim diyince o zaten denetim olmuyor. 5 yıl içerisinde suça karışmazsan zaten siciline bile işlenmiyor HAGB kararı suçluysan bununla kapandığına dua etmelisin. İstinaf a giden dosyadan daha kötü bi karar bile çıkabilir arkadaşın lehine fazla kurcamamalısın.
  • 24-08-2022, 14:04:55
    #6
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın 5 yıl denetim dediği HAGB oluyor yanlış yazmış
    Tam bilmiyorum ilk defa başıma geldi kararda 5 yıl denetim diye geçiyor Hagb ne oluyor iyi mi kötü mü hocam daha önce mahkeme olayına hiç bulaşmadim da anlamıyorum
  • 24-08-2022, 14:06:46
    #7
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam bilmiyorum ilk defa başıma geldi kararda 5 yıl denetim diye geçiyor Hagb ne oluyor iyi mi kötü mü hocam daha önce mahkeme olayına hiç bulaşmadim da anlamıyorum
    5 yıl herhangi bir suça karışmazsanız cezanız silinir.
  • 24-08-2022, 14:08:35
    #8
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yıl herhangi bir suça karışmazsanız cezanız silinir.
    Hocam bu 5 yıl olayını paraya çevirme şansımız var mı ? İlerde jandarma personeli olmayı düşünüyorum sorun çıkarır mı ? Red olayı vs bu dosya yüzünden
  • 24-08-2022, 14:09:09
    #9
    Danışman
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam bilmiyorum ilk defa başıma geldi kararda 5 yıl denetim diye geçiyor Hagb ne oluyor iyi mi kötü mü hocam daha önce mahkeme olayına hiç bulaşmadim da anlamıyorum
    Merhabalar.
    Eğer savcılık istinaf etmezse sizin yaptığınız istinaf başvurusundan daha yüksek bir ceza çıkmaz. Gerekçeli kararı profilimdeki whatsapp numarasına atabilirseniz inceleyip bir şeyler söyleyebilirim. Geçmiş olsun.
    İyi forumlar