Metwiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun, hocam tam olarak HAGB kararı mı aldınız yoksa direk denetim mi?
Eğer denetim aldıysanız şuan pandemiden dolayı denetim görmüyorsunuz, imzaya gitmiyorsunuz.
Arkadaşın 5 yıl denetim dediği HAGB oluyor yanlış yazmış