Özel plaka nasıl olmalıdır?
7
●288
- 22-08-2022, 13:50:59ben öyle araçlar gördüm , alınabiliyor diye biliyorum yıllık ödeme şeklinde ödeniyordu galba ücretleri. Her yıl belli ücreti vardı yanılmıyorsamademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2022, 13:59:06Açıkçası hususi olarak o şekilde kayıtlı plaka hiç görmedim hocam yine de bilgi bulursanız benimle de paylaşırsanız sevinirim.İbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2022, 14:03:48ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülevalla bende tatildeyken yazlıkta gördüm , Direk plakalarda MUSTAFA KAYMAK yazıyordu. Başında il kodu vs varmıydı pek hatırlamıyorum. Prosedürü nasıldır bilemiyorumademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2022, 14:10:48Bazı kurumlarda o şekilde ben de gördüm ama bildiğim kadarıyla o plakaların bir geçerliliği yok yine de yanlışım varsa bilen biri düzeltsin lütfen.İbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2022, 18:27:26ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEvet bu şekilde plaka alınabiliyordu aşırı uçuk fiyatları vardı, şu anda bu plaka tipleri kalktı diye biliyorum ama zamanında vardı.ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle