ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım arkadaş fiyatından ziyade atıyorum 35 AKSOY şeklinde plaka alabilir miyim diye soruyor? Eğer doğru anlamışsam şu an için maalesef öyle bir imkan bulunmuyor.
İbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben öyle araçlar gördüm , alınabiliyor diye biliyorum yıllık ödeme şeklinde ödeniyordu galba ücretleri. Her yıl belli ücreti vardı yanılmıyorsam
ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası hususi olarak o şekilde kayıtlı plaka hiç görmedim hocam yine de bilgi bulursanız benimle de paylaşırsanız sevinirim.
İbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla bende tatildeyken yazlıkta gördüm , Direk plakalarda MUSTAFA KAYMAK yazıyordu. Başında il kodu vs varmıydı pek hatırlamıyorum. Prosedürü nasıldır bilemiyorum
ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı kurumlarda o şekilde ben de gördüm ama bildiğim kadarıyla o plakaların bir geçerliliği yok yine de yanlışım varsa bilen biri düzeltsin lütfen.
Evet bu şekilde plaka alınabiliyordu aşırı uçuk fiyatları vardı, şu anda bu plaka tipleri kalktı diye biliyorum ama zamanında vardı.