Sanırım arkadaş fiyatından ziyade atıyorum 35 AKSOY şeklinde plaka alabilir miyim diye soruyor? Eğer doğru anlamışsam şu an için maalesef öyle bir imkan bulunmuyor.
ben öyle araçlar gördüm , alınabiliyor diye biliyorum yıllık ödeme şeklinde ödeniyordu galba ücretleri. Her yıl belli ücreti vardı yanılmıyorsam