İbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben öyle araçlar gördüm , alınabiliyor diye biliyorum yıllık ödeme şeklinde ödeniyordu galba ücretleri. Her yıl belli ücreti vardı yanılmıyorsam
Açıkçası hususi olarak o şekilde kayıtlı plaka hiç görmedim hocam yine de bilgi bulursanız benimle de paylaşırsanız sevinirim.