• 21-08-2022, 17:44:44
    #1
    Merhaba,

    yakın zamanda Türkiye' deki limited şirketimi kapatıp oturum ve vatandaşlık şartı aramayan ve vergisel avantajı - teşvikleri olan ülkelerden birinde açılış yapma gibi bir düşüncem var. İlk akla gelen ülkeler Amerika ve İngiltere elbette, İngiltere daha cazip gibi geldi bana. Yakın zamanda Karadağ' da da asgari 1 Euro sermayeyle limited şirketi kurulabildiğini öğrendim. Yıllık 18 Bin Euro ciroya KDV muafiyeti, buna bağlı olarak KDV muafiyeti olan şirketler için yılda bir kez beyanname vermek ve muhasebe ücretinden de kurtuluyor olmak, %9 gelir vergisi gibi avantajları var. Kuruluş giderleri de anladığım kadarıyla bir kaç yüz Euro sadece. Karadağ' da şirket kurmuş veya bilgisi olanlar var mı? İngiltere' de karar kılmış gibiydim ama Karadağ' yı da değerlendirmeye almalı mıyım sizce?
  • 21-08-2022, 17:48:49
    #2
    merhabalar karadağda şirket kurulumu bir muhasebeci desteği ile min. 600 euroya yaparsınız ek olarak oturum alıcaksınız buda 200 euro civarı ama kendınız gelıp yaparsanız bazı ıslemlerı 100 200 euro dusurebılırsınız malıyetı
  • 21-08-2022, 17:53:13
    #3
    İngiltere de Ankara sözleşmesi kalktı üstad. Amerika'da bir şirkete 500.000 ile 1. Milyon dolar arasında yatırım yapmalısın oturum izni alman için. Ben bu şekilde biliyorum.
  • 21-08-2022, 17:55:29
    #4
    Yungu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar karadağda şirket kurulumu bir muhasebeci desteği ile min. 600 euroya yaparsınız ek olarak oturum alıcaksınız buda 200 euro civarı ama kendınız gelıp yaparsanız bazı ıslemlerı 100 200 euro dusurebılırsınız malıyetı
    Şu an için oturumla ilgili bir düşüncem yok, belki sonrasında olabilir, tek amacım Türkiye' deki vergi giderlerinden kurtulmak kısa vadede. Türkiye' den avantajlı olduğu kesin ama sizce İngiltere' yle kıyaslama yaptığımızda avantaj ve dezavantajları nelerdir? İngilizcem kuruluş süreçlerini kendi yönetebileceğim kadar iyi değil, danışmanlık almam şart gibi, çok yüksek fiyat farkları oluşursa ancak bir arkadaşımla gitmeyi düşünebilirim.
  • 21-08-2022, 17:56:29
    #5
    les adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngiltere de Ankara sözleşmesi kalktı üstad. Amerika'da bir şirkete 500.000 ile 1. Milyon dolar arasında yatırım yapmalısın oturum izni alman için. Ben bu şekilde biliyorum.
    Oturum iznini düşünerek açtığım bir konu değil, sadece vergi avantajları. Bilgiler için teşekkürler.
  • 21-08-2022, 17:58:56
    #6
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an için oturumla ilgili bir düşüncem yok, belki sonrasında olabilir, tek amacım Türkiye' deki vergi giderlerinden kurtulmak kısa vadede. Türkiye' den avantajlı olduğu kesin ama sizce İngiltere' yle kıyaslama yaptığımızda avantaj ve dezavantajları nelerdir? İngilizcem kuruluş süreçlerini kendi yönetebileceğim kadar iyi değil, danışmanlık almam şart gibi, çok yüksek fiyat farkları oluşursa ancak bir arkadaşımla gitmeyi düşünebilirim.
    oturum almanız gerekıyor adres gostermenız gerekıyor vs
  • 21-08-2022, 17:59:52
    #7
    Yungu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oturum almanız gerekıyor adres gostermenız gerekıyor vs
    Sanal adres kullanılamıyor mu Karadağ' da? Oturum alma şartı var ise alırım elbette cüzi rakamlarda ise ama orada yaşama gibi bir düşüncem yok.
  • 24-08-2022, 09:37:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, İngiltere'de şirket kurma düşünceniz var ise seve seve yardımcı olmak isteriz.

    Bize her türlü sorunuzu Whatsapp üzerinden yazabilirsiniz.
    +44 20 4577 2650
    IngiltereSirket.Net
  • 03-09-2022, 14:03:09
    #9
    IngiltereSirket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, İngiltere'de şirket kurma düşünceniz var ise seve seve yardımcı olmak isteriz.

    Bize her türlü sorunuzu Whatsapp üzerinden yazabilirsiniz.
    +44 20 4577 2650
    IngiltereSirket.Net
    Merhaba,

    İngiltere' de KDV ödememek için VAT kaydımızın olmaması gerekli, kayıt yaptırıp yaptırmamakta bizim inisiyatifimizde sanırım. Sorun şu ki VAT kaydı yaptırmadığımızda örnek olarak Amazon üzerinde kurumsal hesap açamıyoruz vb. gibi dezavantajlar var gördüğüm kadarıyla. Bu ne kadar doğru, VAT kaydı olmayan şirketin kaydı olana göre ne gibi dezavantajları var? Durum buysa ve KDV ödemek zorunda kalıyorsak Türkiye' deki şirketi kapatıp İngiltere üzerinde açmanın çokta bir esprisi kalmıyor, Amerika' ki bazı eyaletler daha çok tercih edilesi duruyor. Bu konuları aydınlatırsanız sevinirim.