Şu an için oturumla ilgili bir düşüncem yok, belki sonrasında olabilir, tek amacım Türkiye' deki vergi giderlerinden kurtulmak kısa vadede. Türkiye' den avantajlı olduğu kesin ama sizce İngiltere' yle kıyaslama yaptığımızda avantaj ve dezavantajları nelerdir? İngilizcem kuruluş süreçlerini kendi yönetebileceğim kadar iyi değil, danışmanlık almam şart gibi, çok yüksek fiyat farkları oluşursa ancak bir arkadaşımla gitmeyi düşünebilirim.
oturum almanız gerekıyor adres gostermenız gerekıyor vs