merhabalar karadağda şirket kurulumu bir muhasebeci desteği ile min. 600 euroya yaparsınız ek olarak oturum alıcaksınız buda 200 euro civarı ama kendınız gelıp yaparsanız bazı ıslemlerı 100 200 euro dusurebılırsınız malıyetı
Şu an için oturumla ilgili bir düşüncem yok, belki sonrasında olabilir, tek amacım Türkiye' deki vergi giderlerinden kurtulmak kısa vadede. Türkiye' den avantajlı olduğu kesin ama sizce İngiltere' yle kıyaslama yaptığımızda avantaj ve dezavantajları nelerdir? İngilizcem kuruluş süreçlerini kendi yönetebileceğim kadar iyi değil, danışmanlık almam şart gibi, çok yüksek fiyat farkları oluşursa ancak bir arkadaşımla gitmeyi düşünebilirim.