Merhaba,
yakın zamanda Türkiye' deki limited şirketimi kapatıp oturum ve vatandaşlık şartı aramayan ve vergisel avantajı - teşvikleri olan ülkelerden birinde açılış yapma gibi bir düşüncem var. İlk akla gelen ülkeler Amerika ve İngiltere elbette, İngiltere daha cazip gibi geldi bana. Yakın zamanda Karadağ' da da asgari 1 Euro sermayeyle limited şirketi kurulabildiğini öğrendim. Yıllık 18 Bin Euro ciroya KDV muafiyeti, buna bağlı olarak KDV muafiyeti olan şirketler için yılda bir kez beyanname vermek ve muhasebe ücretinden de kurtuluyor olmak, %9 gelir vergisi gibi avantajları var. Kuruluş giderleri de anladığım kadarıyla bir kaç yüz Euro sadece. Karadağ' da şirket kurmuş veya bilgisi olanlar var mı? İngiltere' de karar kılmış gibiydim ama Karadağ' yı da değerlendirmeye almalı mıyım sizce?