Yungu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oturum almanız gerekıyor adres gostermenız gerekıyor vs
Sanal adres kullanılamıyor mu Karadağ' da? Oturum alma şartı var ise alırım elbette cüzi rakamlarda ise ama orada yaşama gibi bir düşüncem yok.