• 21-08-2022, 22:36:48
    #28
    demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açtırıyoruz 1 yıl kullanıpta kapanmayan var kendimden biliyorum yıllarımız bunlarla geçmiş burdaki söylenti sadece
    hocam senin dediğin geçici imei kayıt. Pandemi zamanında geldi. Her an bitebilir. Bittiğinde de bu yurtdışı cihazları çöp olacak.

    Benim dediğim resmî kayıt. 2700 TL verip yurtdışı cihazını kayıt altına alıyorsun. 3 yıl sonra istediğin sim tak kullan
  • 21-08-2022, 23:21:38
    #29
    Xiaomi markalar en rahatları, ben de Poco aldım geçen sene. Zaten çift hattan 8 ay kullandım normal. Sonrasında eski çift hatlı telefonumun tek hattının imei'ni bunun tek hattına attım (videolara bile bakarak 15dkda yapılıyor). İki telefonum da 1 hat 1 sd kart şeklinde çalışıyorlar. Sıfır kayıp
  • 22-08-2022, 00:47:56
    #30
    wyrus27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam senin dediğin geçici imei kayıt. Pandemi zamanında geldi. Her an bitebilir. Bittiğinde de bu yurtdışı cihazları çöp olacak.

    Benim dediğim resmî kayıt. 2700 TL verip yurtdışı cihazını kayıt altına alıyorsun. 3 yıl sonra istediğin sim tak kullan
    Hocam direk pasaport üzerine oluyor mu yurda giriş çıkış yapmadan bence gerekli cevabı @MFK; verir.
  • 22-08-2022, 00:48:48
    #31
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    FurkanBerkDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direk pasaport üzerine oluyor mu yurda giriş çıkış yapmadan bence gerekli cevabı @MFK; verir.
    Etiket için teşekkürler abi
    Ulaşın her konuda yardımcı olalım .
  • 22-08-2022, 01:18:22
    #32
    bende yurtdışı telefon kullanmaktayım, tavsiye ederim açıkcası hem uygun fiyata gelmekte.
  • 22-08-2022, 01:20:14
    #33
    CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende yurtdışı telefon kullanmaktayım, tavsiye ederim açıkcası hem uygun fiyata gelmekte.
    hangi telefonu kullanıyorsunuz
  • 22-08-2022, 01:30:56
    #34
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi telefonu kullanıyorsunuz
    Xiaomi Note 10 S
  • 22-08-2022, 04:02:32
    #35
    Yurtdışı, yurtiçi telefon satışı yapıyorum.
    iPhone modellerinde süre uzatma işlemini 1 Yıllık yaptırabilirsin bende yapmaktayım. Maaliyet olarak 1 Yıllık 250₺ 350₺ arasında değişmektedir yılına göre.
    Android cihaz düşünürsen her modele imei işlemi yapılmamaktadır. Ortalama imei yazılım ile atılan modellere 150₺ 350₺ arasında fiyat değişim göstermekte.
    Cihaz sökülerek yapışan işlemlerde ortalama fiyat 400₺ 650₺ arasında oynamaktadır.
    Yıllardır yurtdışı ios ve android cihaz satışı yapıyorum.
    İos olarak şimdiye kadar hiç bir müşterim geri gelmedi ve memnuniyetsizlik yaşamadı.
    Tavsiyem yurtdışı İphone almaktır. Fiyat yarı yarıya ayrıca telefon kullanıyorum dersin.
  • 22-08-2022, 04:09:47
    #36
    ruotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı, yurtiçi telefon satışı yapıyorum.
    iPhone modellerinde süre uzatma işlemini 1 Yıllık yaptırabilirsin bende yapmaktayım. Maaliyet olarak 1 Yıllık 250₺ 350₺ arasında değişmektedir yılına göre.
    Android cihaz düşünürsen her modele imei işlemi yapılmamaktadır. Ortalama imei yazılım ile atılan modellere 150₺ 350₺ arasında fiyat değişim göstermekte.
    Cihaz sökülerek yapışan işlemlerde ortalama fiyat 400₺ 650₺ arasında oynamaktadır.
    Yıllardır yurtdışı ios ve android cihaz satışı yapıyorum.
    İos olarak şimdiye kadar hiç bir müşterim geri gelmedi ve memnuniyetsizlik yaşamadı.
    Tavsiyem yurtdışı İphone almaktır. Fiyat yarı yarıya ayrıca telefon kullanıyorum dersin.
    Yorumunuz için teşekkürler. Süre uzatma işlemini 1 yıllık yaptırabileceğimizi söylemişsiniz. 1 yıldan sonra tekrar geçici kayda devam edebiliyor muyuz? Bir yerde 1 yıllık kayıt falan yok diyordu. 2, 8,12 aylık gibi geçici kayıt için ödemeyi yaptığımız kişi 2 aylık dönem bitince tekrar kayıt yapıyormuş doğru mu bu hocam? Bu btk bu geçici kayıt işini acaba ne zaman sonlandırır.