hocam senin dediğin geçici imei kayıt. Pandemi zamanında geldi. Her an bitebilir. Bittiğinde de bu yurtdışı cihazları çöp olacak.
Benim dediğim resmî kayıt. 2700 TL verip yurtdışı cihazını kayıt altına alıyorsun. 3 yıl sonra istediğin sim tak kullan
Hocam direk pasaport üzerine oluyor mu yurda giriş çıkış yapmadan bence gerekli cevabı
@MFK; verir.