Xiaomi markalar en rahatları, ben de Poco aldım geçen sene. Zaten çift hattan 8 ay kullandım normal. Sonrasında eski çift hatlı telefonumun tek hattının imei'ni bunun tek hattına attım (videolara bile bakarak 15dkda yapılıyor). İki telefonum da 1 hat 1 sd kart şeklinde çalışıyorlar. Sıfır kayıp