Açtırıyoruz 1 yıl kullanıpta kapanmayan var kendimden biliyorum yıllarımız bunlarla geçmiş burdaki söylenti sadece
hocam senin dediğin geçici imei kayıt. Pandemi zamanında geldi. Her an bitebilir. Bittiğinde de bu yurtdışı cihazları çöp olacak.
Benim dediğim resmî kayıt. 2700 TL verip yurtdışı cihazını kayıt altına alıyorsun. 3 yıl sonra istediğin sim tak kullan