MuhammetVuraL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vergi ve şirket hakkında sorum var.
13
●370
- 09-08-2022, 20:51:10Kazandığınız ilk kuruş için açmanız lazım hocam. Mesela 1 ay para kazandınız ve sonra genç girişimci desteğiyle şirket açtınız. 3 yıl sonra 1 ay geç şirket açtığınız tespit edilirse 3 senenin cezasını yiyorsunuz ve genç girişimci desteğinden aldığınız avantajları kat kat geri alıyorlar.
- 09-08-2022, 20:52:04Sponsor olursanız şimdi yola çıkıyorum hocameren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2022, 21:13:11Vallaha açılması lazım yoksa MASAK direkt geliyor ve direkt cezayla geliyor. Maalesef biraz saçma başta fakat şirket şart maalesef. Açmamak büyük risk.MuhammetVuraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2022, 21:14:16Kaç tl masrafimiz olur hocam ?Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2022, 21:16:03Şahıs ise bağkur ücreti + 100 tl damga vergileri vs. bide muhasebe ücreti oluyor bu kemik gider yani 0tl satışta bile bu gider oluyor ve gelir vergisi %20-30 (Gelire göre değişiyor) LTD Veya AŞ ise %25 Gelir vergisi yani kurumlar vergisi ödersiniz.MuhammetVuraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahısı kapatmak kolaydır, AŞ ve LTD yi biraz daha zordur. Lütfen daha detaylı bilgi için muhasebeciyle konuşun hocam forumda var en doğru bilgi orada çünkü biz vergiyi öderken aradaki küçük vergileri göremiyoruz otomatik ödüyorum ben yani