• 09-08-2022, 20:51:10
    #10
    MuhammetVuraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende eticaret sitesi açtim yakin zamanda faliyete gececek , Ben Hemen Sirket acmam lazimmj yoksa belli bi kazanc sonrami acmam lazim ?
    Kazandığınız ilk kuruş için açmanız lazım hocam. Mesela 1 ay para kazandınız ve sonra genç girişimci desteğiyle şirket açtınız. 3 yıl sonra 1 ay geç şirket açtığınız tespit edilirse 3 senenin cezasını yiyorsunuz ve genç girişimci desteğinden aldığınız avantajları kat kat geri alıyorlar.
  • 09-08-2022, 20:52:04
    #11
    eren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abd de bunları ödemiyoruz
    Sponsor olursanız şimdi yola çıkıyorum hocam
  • 09-08-2022, 21:13:11
    #12
    MuhammetVuraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende eticaret sitesi açtim yakin zamanda faliyete gececek , Ben Hemen Sirket acmam lazimmj yoksa belli bi kazanc sonrami acmam lazim ?
    Vallaha açılması lazım yoksa MASAK direkt geliyor ve direkt cezayla geliyor. Maalesef biraz saçma başta fakat şirket şart maalesef. Açmamak büyük risk.
  • 09-08-2022, 21:14:16
    #13
    Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha açılması lazım yoksa MASAK direkt geliyor ve direkt cezayla geliyor. Maalesef biraz saçma başta fakat şirket şart maalesef. Açmamak büyük risk.
    Kaç tl masrafimiz olur hocam ?
  • 09-08-2022, 21:16:03
    #14
    MuhammetVuraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç tl masrafimiz olur hocam ?
    Şahıs ise bağkur ücreti + 100 tl damga vergileri vs. bide muhasebe ücreti oluyor bu kemik gider yani 0tl satışta bile bu gider oluyor ve gelir vergisi %20-30 (Gelire göre değişiyor) LTD Veya AŞ ise %25 Gelir vergisi yani kurumlar vergisi ödersiniz.
    Şahısı kapatmak kolaydır, AŞ ve LTD yi biraz daha zordur. Lütfen daha detaylı bilgi için muhasebeciyle konuşun hocam forumda var en doğru bilgi orada çünkü biz vergiyi öderken aradaki küçük vergileri göremiyoruz otomatik ödüyorum ben yani