MuhammetVuraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende eticaret sitesi açtim yakin zamanda faliyete gececek , Ben Hemen Sirket acmam lazimmj yoksa belli bi kazanc sonrami acmam lazim ?
Vallaha açılması lazım yoksa MASAK direkt geliyor ve direkt cezayla geliyor. Maalesef biraz saçma başta fakat şirket şart maalesef. Açmamak büyük risk.