• 09-08-2022, 20:39:28
    #1
    Merhabalar, şirket açmadan para kazanmak istiyorum. Şuan şirket açsam bağkur ve vergileri karşılarken zarar edeceğim. Youtube ve ****** da parayı kazanıp hesabıma çekmemeyi düşünüyorum. Freelancer olarak kazanıp parayı hesabıma çekmeden biriktirebileceğim bir yer var mı? Yeterli parayı toplayıp şirket açmayı düşünüyorum.
  • 09-08-2022, 20:42:24
    #2
    hocam 29 yaşından küçükseniz bağkuru 1 yıl devlet karşılıyor araştırın bunları
  • 09-08-2022, 20:43:30
    #3
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 29 yaşından küçükseniz bağkuru 1 yıl devlet karşılıyor araştırın bunları
    o konuda bilgim var ve bana uygun değil.
  • 09-08-2022, 20:44:24
    #4
    Bunun için şirket kurmadan vergi dairesinden kağıt alıp bişey açıyorsunuz hocam genelde böyle youtube mobil uygulamadan gelir deneyen arkadaşlar açıyor direkt devlet bankaya gelen paradan vergisini kesiyor fakat şirket gibi gider gösterme gibi durumlar olmuyor denemelik bişeyse öyle şeylerde var.
  • 09-08-2022, 20:46:12
    #5
    Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için şirket kurmadan vergi dairesinden kağıt alıp bişey açıyorsunuz hocam genelde böyle youtube mobil uygulamadan gelir deneyen arkadaşlar açıyor direkt devlet bankaya gelen paradan vergisini kesiyor fakat şirket gibi gider gösterme gibi durumlar olmuyor denemelik bişeyse öyle şeylerde var.
    Youtube videolarından kazanılan parayı kapsıyor hocam o. Freelancerlar için uygun değil.
  • 09-08-2022, 20:47:58
    #6
    Wulfend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube videolarından kazanılan parayı kapsıyor hocam o. Freelancerlar için uygun değil.
    Doğrudur hocam kusura bakmayın aklımın bir köşesinde kalmıştıda belki yardımcı olur dedim
  • 09-08-2022, 20:48:07
    #7
    Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için şirket kurmadan vergi dairesinden kağıt alıp bişey açıyorsunuz hocam genelde böyle youtube mobil uygulamadan gelir deneyen arkadaşlar açıyor direkt devlet bankaya gelen paradan vergisini kesiyor fakat şirket gibi gider gösterme gibi durumlar olmuyor denemelik bişeyse öyle şeylerde var.
    Hocam bende eticaret sitesi açtim yakin zamanda faliyete gececek , Ben Hemen Sirket acmam lazimmj yoksa belli bi kazanc sonrami acmam lazim ?
  • 09-08-2022, 20:49:43
    #8
    Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur hocam kusura bakmayın aklımın bir köşesinde kalmıştıda belki yardımcı olur dedim
    Estağfurullah hocam ilginiz için teşekkür ederim.
  • 09-08-2022, 20:50:07
    #9
    Abd de bunları ödemiyoruz