Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallaha açılması lazım yoksa MASAK direkt geliyor ve direkt cezayla geliyor. Maalesef biraz saçma başta fakat şirket şart maalesef. Açmamak büyük risk.
Kaç tl masrafimiz olur hocam ?