• 09-08-2022, 14:30:24
    #1
    Merhaba, bir r10 üyesi satış hakları ile script konuma teklif verdi sonra papara yok vs. Yazdı bende papara Fast yazdım kişi ücreti vs. Atmadı bende -trade hakkımı kullandım ve sonra bu kişi -trade sildirmiş şimdi ben bu kişiyi nasıl şikayet ederim?

    Ve şuanda kendisi konu açtı papara ve IBAN ile ödeme yöntemi yapmış bunu geçtim nasıl o -trade sildiriyor?

    Bunu ben nereye report edebilirim?
  • 09-08-2022, 14:31:34
    #2
    Ticaret gerçekleşmeden trade veremiyorsunuz zaten. O yüzden - trade'iniz silinmiş.
  • 09-08-2022, 14:33:16
    #4
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret gerçekleşmeden trade veremiyorsunuz zaten. O yüzden - trade'iniz silinmiş.
    Açık arttırmadan bahsediyor orada teklifi çekmek yasak verilen teklif ödenmeli

    buradan açabilirsiniz

    Åžikayetim Var - R10.net
  • 09-08-2022, 14:33:19
    #5
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret gerçekleşmeden trade veremiyorsunuz zaten. O yüzden - trade'iniz silinmiş.
    Hocam şöyle açık arttırma kişiye kaldı fakat almadı bende normal olarak -trade kullandım bunun silinmemesi gerek
  • 09-08-2022, 14:35:03
    #6
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık arttırmadan bahsediyor orada teklifi çekmek yasak verilen teklif ödenmeli

    buradan açabilirsiniz

    Åžikayetim Var - R10.net
    Konuda açık arttırma dememiş hocam.

    STRACASEE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle açık arttırma kişiye kaldı fakat almadı bende normal olarak -trade kullandım bunun silinmemesi gerek
    Eğer açık arttırma ise tekrardan zaten trade verebilir. Ayrıca şikayetim var kategorisinde şikayet açabilirsiniz. Moderatörler adildir. Sorun olmaz.
  • 09-08-2022, 14:35:56
    #7
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda açık arttırma dememiş hocam.


    Eğer açık arttırma ise tekrardan zaten trade verebilir. Ayrıca şikayetim var kategorisinde şikayet açabilirsiniz. Moderatörler adildir. Sorun olmaz.
    Sağolun hocam arkadaş rencide olmasın diye özelden Armine vs. Gönderiliyor mu diye sordum da oradan açayım o zaman
  • 09-08-2022, 14:41:00
    #8
    kvp
    helpful
    Merhaba hocam,

    Kategorinin moderatörüne yazınız o size gerekli bilgiyi versin, olmazsa şikayet konusu açabilirsiniz.
  • 09-08-2022, 14:43:14
    #9
    Kurumsal PLUS
    Merhaba hocam şikayet konusu açmayın https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html buradaki konudaki moderatöre mesaj atın durumu belirtin gerekli işlemi yapacaktır.