Merhaba, bir r10 üyesi satış hakları ile script konuma teklif verdi sonra papara yok vs. Yazdı bende papara Fast yazdım kişi ücreti vs. Atmadı bende -trade hakkımı kullandım ve sonra bu kişi -trade sildirmiş şimdi ben bu kişiyi nasıl şikayet ederim?
Ve şuanda kendisi konu açtı papara ve IBAN ile ödeme yöntemi yapmış bunu geçtim nasıl o -trade sildiriyor?
Bunu ben nereye report edebilirim?
Üyeyi nasıl şikayet ederim
8
●756
- 09-08-2022, 14:33:16Açık arttırmadan bahsediyor orada teklifi çekmek yasak verilen teklif ödenmeliimgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradan açabilirsiniz
Şikayetim Var - R10.net - 09-08-2022, 14:33:19Hocam şöyle açık arttırma kişiye kaldı fakat almadı bende normal olarak -trade kullandım bunun silinmemesi gerekimgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2022, 14:35:03Konuda açık arttırma dememiş hocam.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer açık arttırma ise tekrardan zaten trade verebilir. Ayrıca şikayetim var kategorisinde şikayet açabilirsiniz. Moderatörler adildir. Sorun olmaz.STRACASEE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-08-2022, 14:35:56Sağolun hocam arkadaş rencide olmasın diye özelden Armine vs. Gönderiliyor mu diye sordum da oradan açayım o zamanimgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2022, 14:43:14Merhaba hocam şikayet konusu açmayın https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html buradaki konudaki moderatöre mesaj atın durumu belirtin gerekli işlemi yapacaktır.
