Merhaba, bir r10 üyesi satış hakları ile script konuma teklif verdi sonra papara yok vs. Yazdı bende papara Fast yazdım kişi ücreti vs. Atmadı bende -trade hakkımı kullandım ve sonra bu kişi -trade sildirmiş şimdi ben bu kişiyi nasıl şikayet ederim?

Ve şuanda kendisi konu açtı papara ve IBAN ile ödeme yöntemi yapmış bunu geçtim nasıl o -trade sildiriyor?

Bunu ben nereye report edebilirim?